26 Nisan 2015 Pazar

Windows 10 ile Gelen Tüm Sürümler

windows-10
Microsoft yeni windows 10 işletim sistemi için farklı sürümlerini yayınladı. Önceki windows işletim sistemleri gibi Windows 10’da da farklı sürümlerle gelecek.


Microsoft windows 10 sürümleri için ilk önce standart, kurumsal ve masaüstü kategorilerine ayrılarak çıkacak. Masaüstü kategorisinde Ev, kurumsal, Eğitim ve Pro sürümü ile gelecek. Burada Pro sürümü olarak çıkacak Windows 10 Pro yine en çok kullanılan işletim sistemi sürümü olacak. Sözü fazla uzatmadan tüm windows 10 işletim sistemlerine yakından bakalım.
Windows 10 Mobile : Akıllı telefonlar ve Tabletler için kullanılan sürüm olacak.
Windows 10 Mobile Enterprise : Kurumsal yöneticiler için belirlenen işletim sistemi sistem güncellemelerini çalışanlarına istedikleri gibi verecek. Bunun dışında Windows 10 Mobil sürümü ile aynı özellikleri taşıyor.
Windows 10 Home : Windows 7 / 8.1 gibi kullanıcılarının kullandığı sürüm olacak. Home sürümü teknoloji marketlerde satılacak Dizüstü ve masaüstü sistemlerde kullanılacak.
Windows 10 Pro : Bu sürüm ise Windows 8.1 Pro kullanıcılarının kullandığı sürüm olacak. Windows 10 Pro yine en çok kullanılan işletim sistemi olacak gibi görünüyor.
Windows 10 Enterprise : Kurumsal kullanıcılara özel olarak gelecek Enterprise sürümü yöneticiler tarafından kontrol edilebilecek. Ayrıca KOBİ’lere özel olarak tasarlanmış işletim sistemi olacak.
Windows 10 Education : Öğrencilere yönelik olacak Education sürümü özellikle eğitim kurumlarında kullanılacak Windows 10 sürümü olacak.
Diğer Windows 10 Sürümleri : Diğer windows 10’larda ise PoS makineleri, el terminalleri, endüstriyel robotlar, ATM, Xbox One, Holo Lens, Surface gibi cihazlar için ayrı işletim sistemleri çıkacak.
Windows 10 9926 Türkçe İndir 32 bit ve 64 bit
Windows 10 9926 English Download 32 bit ve 64 bit

Hiç yorum yok:

Kozmikbakim Web Dizini